Wybierz temat, który Cię interesuje:
Zamówienie i dostawa
Nie. Prezent możesz kupić na naszej stronie, klikając przy interesującym Cię produkcie przycisk “Do koszyka” i postępując zgodnie z instrukcją. Możesz także dokonać zakupu w jednym z naszych sklepów stacjonarnych, których listę znajdziesz tutaj lub w jednym ze sklepów Partnerskiej Sieci Sprzedaży.
Zamówienie online możesz opłacić przelewem tradycyjnym, szybkimi płatnościami PayU bądź PayPal, Kartą Podarunkową Wyjątkowy Prezent, BLIKiem. W sklepie stacjonarnym możesz ponadto zapłacić gotówką.
W jakim czasie muszę dokonać płatności za prezent? Płatność za zamówienie musi być dokonana w ciągu 5 dni roboczych.
Wszystkie możliwe formy dostawy znajdziesz TUTAJ
Podczas składania zamówienia należy podać swoje dane, jako osoby kupującej. Nasze Vouchery są realizowane na okaziciela, nie ma więc konieczności wpisywania danych osoby obdarowanej.
Tak. Wystarczy, że podczas składania zamówienia zaznaczysz opcję "Chcę wysłać w prezencie bezpośrednio do kogoś innego".
Zdjęcia naszych Produktów oraz akcesoriów znajdziesz tutaj.
Jeśli potrzebujesz Prezentu “na już”, to jako formę dostawy wybierz opcję "eVoucher". Prezent, który możesz wydrukować, zostanie wysłany w przeciągu minuty na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Prezent, czyli eVoucher, zostanie aktywowany po zaksięgowaniu płatności. Wspomniany eVoucher może również zostać wysłany bezpośrednio do osoby obdarowywanej.
Realizacje i rezerwacje
Nie, nie ma takiej możliwości. Rezerwacja musi być poprzedzona zakupem.
Terminy zależne są od przeżycia, które chcesz zrealizować. Niektóre przeżycia można zrealizować w dowolnym terminie, a niektóre są możliwe do realizacji wyłącznie w z góry określonych przez Wykonawcę terminach.
Rezerwacji możesz dokonać TUTAJ. Wpisz kod rezerwacyjny swojego Prezentu, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami.
Na miejscu należy pojawić się minimum 15 minut przed umówioną godziną. Nie spóźnij się, bo może to spowodować możliwość realizacji przeżycia w niepełnym wymiarze lub całkowity brak możliwości realizacji przeżycia!
Rezerwację możesz odwołać najpóźniej 7 dni przed planowaną datą realizacji.
Nie. W przypadku odwołania realizacji przez Wykonawcę, możesz z nim uzgodnić kolejny termin.
Kartę Podarunkową należy wymienić na produkt, z którego chcesz skorzystać. Instrukcję, jak to zrobić, znajdziesz TUTAJ.
Duplikat każdego naszego produktu (Vouchera, Pakietu Przeżyć lub Karty Podarunkowej) możesz uzyskać po przesłaniu zgłoszenia z dołączonym dowodem zakupu (paragon, nota księgowa, potwierdzenie płatności kartą) na adres mailowy: mam@wyjatkowyprezent.pl. Jeśli dokonywałeś zakupu online, to skontaktuj się z nami bezpośrednio z adresu mailowego podanego w zamówieniu. Jeśli jesteś osobą obdarowaną i nie posiadasz paragonu, to prześlij na nasz adres mailowy wszelkie informacje, które pozwolą go odnaleźć - nazwę prezentu, miejsce oraz dokładną datę zakupu, sposób dokonania płatności (przelew, płatność kartą bądź gotówką), wówczas postaramy się go dla Ciebie odnaleźć.
Data ważności prezentów
Nasze Vouchery ważne są aż 3 lata - w tym aż 1 rok na wykorzystanie rekomendowanego przeżycia i kolejne 2 lata zabezpieczenia środków na Karcie Podarunkowej o wartości kwoty zapłaconej za Voucher - do wykorzystania na dowolnie wybrane przeżycie z naszej oferty! W naszej ofercie znajdziesz również Pakiety Przeżyć i Karty Podarunkowe, które ważne są 3 lata. Pamiętaj, że niektóre przeżycia są sezonowe i mogą zostać zrealizowane wyłącznie w określonych miesiącach.
Data ważności prezentu jest wiążąca, dlatego nie ma możliwości jej przedłużenia.
Datę ważności swojego prezentu możesz sprawdzić po wpisaniu jego kodu rezerwacyjnego TUTAJ. Wpisanie kodu rezerwacyjnego nie jest równoznaczne z rezerwacją terminu.
Wymiana Prezentu
Tak, wymiany możesz dokonać online lub w jednym z naszych sklepów.
Nie, data ważności nie ulega zmianie i pozostaje taka sama jak na pierwotnym produkcie.
Tak, możesz dokonać wymiany jednego Prezentu na kilka innych. Pamiętaj, że wszystkie nowo wybrane Prezenty muszą być w koszyku podczas dokonywania wymiany.
Zwroty i Reklamacje
Tak, zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni, licząc od daty zakupu. W przypadku zakupu online, kwota prezentu jest zwracana na konto osoby kupującej. W przypadku, gdy prezent został nabyty w sklepie stacjonarnym, kwota zwrotu jest przekazywana w postaci Kart Podarunkowych o wartości równej wartości zakupów.
Aby dokonać zwrotu prezentu, wyślij zgłoszenie na nasz adres korespondencyjny lub e-mail: mam@wyjatkowyprezent.pl.
Zgłoszenie musi zawierać kod rezerwacyjny produktu, potwierdzenie zakupu oraz numer konta bankowego osoby kupującej.
Reklamację możesz złożyć pisemnie, wysyłając jej treść na nasz adres korespondencyjny lub e-mail: mam@wyjatkowyprezent.pl. Na zgłoszenie reklamacji lub zwrotu odpowiadamy w ciągu 14 dni, licząc od daty zgłoszenia.
Kontakt
Zapraszamy do kontaktu z naszym Centrum Obsługi Prezentów, który pomoże Ci od poniedziałku do soboty, w godzinach 9:00 - 17:00.
Jesteśmy dla Ciebie dostępni:
- pod numerem telefonu: 22 66 88 272;
- na czacie, na naszej stronie internetowej;
- mailowo - jeśli chcesz dokonać zakupu lub masz jakieś pytania - chce@wyjatkowyprezent lub jeśli posiadasz już nasz Prezent - mam@wyjatkowyprezent.pl.
Jeśli masz dla nas ciekawą propozycję - chętnie porozmawiamy! Skontaktuj się z Działem Marketingu - możesz to zrobić drogą mailową: marketing@wyjatkowyprezent.pl.
Potrzebujesz nagród dla pracowników, kontrahentów lub do konkursów i kampanii marketingowych? Skorzystaj z najlepszych rozwiązań, które pomagają budować lojalność i motywację.
Z Działem B2B możesz skontaktować się:
- drogą mailową: b2b@wyjatkowyprezent.pl;
- telefonicznie: +48 511 072 061 lub +48 513 070 002;
Jeśli oferujesz usługi, które można opisać jako niezapomniane przeżycia, to chętnie porozmawiamy o umieszczeniu ich w naszej ofercie. Wypełnij formularz partnerski, a my skontaktujemy się z Tobą z gotową propozycją!