Program Rabatowy ERGO Hestia
1. Partnerem oferującym akcję rabatową dla Ergo Hestia jest Wyjątkowy Prezent Sp. z o. o. ul. Edwarda Jelinka 27, 01-646 Warszawa, NIP: 5213450273, REGON: 141059691, KRS: 0000284651 („Organizator”).2. Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A., 81-731 Sopot, ul. Hestii 1, KRS 0000024807, VIII Wydział Gospodarczy KRS Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku. NIP 585-12-45-589, kapitał zakładowy opłacony w całości: 64.000.000 zł. Status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 2013 roku. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych występuje w roli współorganizatora akcji, który dystrybuuje dla swoich wybranych klientów kody rabatowe.
3. Z akcji rabatowej mogą skorzystać osoby będące agentami ERGO Hestia.
4. Kod rabatowy w wysokości -7% dotyczy wyjątkowych przeżyć dostępnych na stronie https://www.wyjatkowyprezent.pl/ergo-hestia-rabaty/
5. Kod rabatowy jest kodem nielimitowanym, do wielokrotnego użycia
6. Dany kod rabatowy jest ograniczony czasowo. Okres ważności kodu 1.10.2024 - 30.06.2025 r.
7. Kod rabatowy naliczany jest od 100% ceny wyjściowej pozycji w koszyku na stronie https://www.wyjatkowyprezent.pl/ergo-hestia-rabaty/
8. Rabat nie łączy się z innymi promocjami.
9. Aby móc skorzystać z oferty, w sklepie online należy w okresie trwania kodu rabatowego wybrać ze strony https://www.wyjatkowyprezent.pl/ergo-hestia-rabaty/ dowolne wyjątkowe przeżycie i dodać je do koszyka. W podsumowaniu zamówienia w polu “Wprowadź kod rabatowy" należy wpisać kod rabatowy i kliknąć “Sprawdź”. Cena zostanie automatycznie obniżona.
10. Aby skorzystać z rabatu w sklepie stacjonarnym należy przed dokonaniem zakupu podać Doradcy kod. Doradca użyje kodu, aby zrabatować wybrane wyjątkowe przeżycie.
11. Rabat dotyczy wyłącznie wyjątkowych przeżyć dostępnych na stronie https://www.wyjatkowyprezent.pl/ergo-hestia-rabaty/
12. Lista salonów stacjonarnych biorących udział w akcji rabatowej: www.wyjatkowyprezent.pl/nasze-sklepy/
13. ERGO Hestia posiada prawo do rozpowszechniania znaku firmy Wyjątkowy Prezent i komunikacji marketingowej związanej z ww. akcją rabatową.
14. Rozpatrywanie reklamacji:
a) KLIENT ma prawo do zgłoszenia reklamacji zawiadamiając o tym Wyjątkowy Prezent pisemnie na adres spółki lub na adres mam@wyjatkowyprezent.pl. W przypadku reklamacji z tytułu niewykonania lub nienależytej realizacji PREZENTU, KLIENT lub OBDAROWANY zgłasza w terminie nie późniejszym niż 7 dni od chwili realizacji PREZENTU lub od momentu, kiedy miał być zrealizowany. Pismo reklamacyjne powinno zawierać: dane KUPUJĄCEGO lub OBDAROWANEGO, NUMER REZERWACYJNY, opis sytuacji.
b) Wyjątkowy Prezent będzie dążył do rozpatrzenia w terminie 14 dni od dnia doręczenia każdej pisemnej reklamacji, kierując się ochroną słusznego interesu KLIENTA lub OBDAROWANEGO. W skomplikowanych przypadkach dotyczących m.in. własności PRODUKTU, Wyjątkowy Prezent może skorzystać z ustawowego 30-dniowego terminu rozpatrywania spraw reklamacyjnych.
c) W przypadku niezrealizowania PREZENTU z winy Wyjątkowy Prezent, dłużej niż o 14 dni licząc od dnia ustalonego przez OBDAROWANEGO jako dzień realizacji prezentu i potwierdzonego mailowo przez PODWYKONAWCĘ, czyli osobę fizyczna realizującą PREZENT lub Centrum Obsługi Prezentów, Wyjątkowy Prezent zobowiązuje się do zapłaty na rzecz KLIENTA sumy dwukrotnie wyższej niż otrzymana przedpłata.
d ) W przypadku nienależytej REALIZACJI PREZENTU Wyjątkowy Prezent niezwłocznie podejmuje działania w celu rozpatrzenia reklamacji przez PODWYKONAWCĘ, w sposób jak najbardziej korzystny dla KLIENTA. W takim przypadku przedmiotem reklamacji jest wyłącznie nienależyte wykonanie usługi, nie są nim jednak koszty, jakie poniósł OBDAROWANY w związku z realizacją PREZENTU, zwłaszcza takich jak koszty transportu i zakwaterowania.
15. Prawo Wyjątkowy Prezent do odstąpienia od umowy:
a) Wyjątkowy Prezent zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej z KLIENTEM umowy w sytuacji, kiedy realizacja PREZENTU okazałaby się niemożliwa (np. siła wyższa) - wówczas KLIENTOWI zwracana jest cała uiszczona przedpłata, o ile nie zdecyduje się on na przedstawioną mu przez Wyjątkowy Prezent ofertę specjalną.
b) Za przypadki siły wyższej w szczególności uważane będą sytuacje, kiedy nie może dojść do realizacji PREZENTU lub byłoby to połączone z rażąco wysokimi kosztami, z powodów niezależnych od Wyjątkowy Prezent, takich jak: zaprzestanie prowadzenia działalności przez PODWYKONAWCĘ i niemożność znalezienia na rynku innego, przekraczający zwykłe ryzyko biznesowe wzrost kosztów prowadzenia działalności spowodowany decyzjami organów władzy samorządowej lub centralnej, strajki, demonstracje, kataklizmy pogodowe, działalność terrorystyczna, wojna itp.
16. Uczestników akcji Ergo Hestia rabaty obowiązuje taki sam regulamin postępowania jak w przypadku klientów firmy Wyjątkowy Prezent: https://www.wyjatkowyprezent.pl/regulamin/#top
17. Akcja rabatowa trwa do 30.06.2025 r. i może być przedłużana na kolejne okresy.