Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas obdarowywania bliskich – czasem, emocjami, uśmiechem oraz, co naturalne, prezentami. Tegoroczna kampania Wyjątkowego Prezentu opowiada o wyborze prezentów nawet dla tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają. W roli bohaterów pojawiają się hrabina i hrabia, tym samym nawiązując żartobliwie do osób, które wręcz “opływają” w rzeczy materialne, a tym samym niczego nie potrzebują. Kampania pokazuje, że dla każdego można znaleźć wyjątkowy i zapadający w pamięć prezent.

„Wszyscy wiemy, że samo znalezienie pomysłu na prezent nie zawsze jest łatwe. Zwłaszcza, że wiele osób mówi, że niczego nie potrzebuje, że mają już wszystko. Wynika to z wielu względów – troski o nasz budżet, nadmiaru posiadanych rzeczy czy tego, że brak jest pomysłu na kolejną rzecz, bo prezenty najczęściej kojarzą się z rzeczami. Kolejna para skarpetek, ubrania czy perfumy to jedne z najczęściej kupowanych prezentów przez Polaków. Kampania świąteczna “Prezenty nawet dla tych, którzy prawdopodobnie już wszystko mają” pokazuje, że marzenia są bezcenne, a przeżycia nigdy się nie nudzą i dlatego warto nimi obdarowywać innych” – mówi Roma Mikołajewska, Marketing Manager Wyjątkowego Prezentu.
Nawet gdy przypominamy sobie dzieciństwo, to nasze ciepłe wspomnienia zbudowane są wokół przygód, które spotykały nas każdego dnia – jazdy na sankach, lepienia bałwana czy bitew na śnieżki. Rzeczy materialne, prędzej czy później, trafiły w kąt i nie zostały już nigdy wykorzystane, a niezapomniane chwile, w postaci wspomnień i zdjęć, wracają do nas regularnie. To piękne, biorąc pod uwagę, że niosą ze sobą szeroki uśmiech i wzruszenie.

„Hrabina i hrabia stanowią symbol ogromnej liczby rzeczy, która otacza nas w codziennym życiu” – opowiada Roma Mikołajewska. „To nie tak, że prezent materialny im się nie spodoba – być może będzie trafiony, ale po chwili – dłuższej lub krótszej – wyląduje na dnie szafy i tam już zostanie. Przeżycia – te niesamowite, spełniające marzenia, ale i te bardziej “codzienne” jak kolacja we dwoje, niosą za sobą ogromną moc. Moc radości, ciepła i wspaniałych wspomnień, a tych rzeczy nie można kupić. Trzeba je poczuć i przeżyć” – kończy Marketing Manager.
Wyjątkowy Prezent to ponad 8000 pomysłów na prezent, które trafią, jak w kampanii, w nawet najbardziej wysublimowane gusta. Kilkadziesiąt różnych kategorii przeżyć – od najbardziej szalonych aż do zupełnie zwyczajnych – w kilkudziesięciu miastach w Polsce sprawia, że obdarowywanie bliskich emocjami jest łatwe i przyjemne.
Wyjątkowy Prezent – spełnianie marzeń jest proste!